Saturday, July 14, 2012

kau thu aku sayang kau , ade kau sorang je tpi kau buat aku mcmni . knp kau buat aku mcmni ? tkboleh ke kitaa happy w/o aku ade lngsung rse ragu ragu dkt kauu ? kau ckp aku takut kau balas apa yang aku pernah buat dkt kau , sbnrnye tk sbb kau buat aku lgi teruk aku rasa . aku just jealous sbb aku tk pernah rasa mcm ni b . aku tkpernh pun rasa apa yang aku rasa dkt kau skrg ni dgn org lain . maybe pernah tpi tk mcmni sekali . aku tkpernah rasa ade orang sayang aku , jaga aku mcm kau jaga . dengar smua problem aku even kau tk fhm aku . bykk benda yg aku dh share dgn kau , knangn kita lagi . . klu kau dgn org lain , kita hilang smua tu . . smpai hati kau buat aku mcmni :'( motif buat twttr ? sbb rmai pumpan im mntk twttr kau ? hm . kay , aku mngalah . aku dlete fb , lpasni aku nk jmp kau , aku nk luahkn smuanya , pluk kau puaspuas lpastu aku tknk hidup lgi , pleaseee :'( byeeeeeee

No comments:

Post a Comment