Saturday, May 7, 2011

scream it out loud

HAPPY MOTHER'S DAY ; MOM !

yes , u r the great mother tht i evr had #LOL ofcz laaa dh sah sah mak aq satu je -.-' haha
act at the first place , me oredy forget tht tday was a mther day *eshesheshh tk gune pnye ank . then pepgi bute tdi lpas celik je mata , haihhh truslahh kn nk mnjenguk belog . jengukk lah dkt dashbord then nmpk rmai kannn yg tlis psl mothers day n i was like ; whoaaa :O tlupe -.-'
cecepat lahh crik kertas then i made a quick note for my mom ; dear mama :) i love you . thnx fer always be there for me . thnx fer always love me n gve me wthever i want #ehem ehem ; adek rse adek nk bju bru laa :p *joke . HAPPY MOTHERS DAY . I LOVE YOU MOM . #haaa mcmtu je mai buat . luckily , my mom suke dpt note yg tk sebrape tuu . sorry mama :(

No comments:

Post a Comment