Sunday, March 20, 2011

thumbsup !

http://www.mkis.edu.my:9999/tigereye/images/Entertainment_Section_Photos/naughty_sad2.jpg
greatbaby . keep it up okay ? truskn dgn cara kw yg agak BERNAS n knonye MACAM GOODGOOD tuu :) well , i just love it ! trust me , i looikee it a LOT :D #well , i lie HAHA . trus kn cara kw yg buat aq mcm ________ *hellyahh . sndri buat sndrii thu lah kn :) okay i knw tht im not pfct n im not dserve to hve sum1 like u . u cn get someone tht bttr thn me ryte ? okay gooo :D pretend to be single n so on . trust me tht i won't be mad at u . yelahh , buat ape nk marahh orng yg klu kte MARAH dye ttp tkkn UBAH . buang mse n sakettkn otak je kn kn ? :) anything happend ; i'll stand still n keep standing wif my fake smile :) HAHA . kw hebat ; great job . if kw btul btul syg aq , kw thu ap nk buat n if tk sygg pn , kw thu jgkk . well , tkkn lah kw tk matang sgt smpai tkthu nk buat ap untk org yg kw sygg kn *tu pn klu sayangg lahhh .

No comments:

Post a Comment