Saturday, February 26, 2011

averythankyou :)


aq ni buruk buruk burukkk kn ? yes im not pcft n i cn't be a pfct gf . Tkcntikk mcm gf gf orng lain / mmbr mmbr kw / ex ex kw . tk hot mcm org org laen . btw aq ni kn 'ap pun tk bole' . im the most ugliest prsn in da world . thnx fer always be there for me , taking a good care of me , be a better bf n sorry , i cn't be wht u expectd me to be . it hurt me a lot n totally killing me but i knw it was all my fault . well , ure pfct but not me . at the 1st place ; aq mmg rse sgt sgt sgt TERTIPU dgn kau *auw auw tipah tertipu . tipah suke d tipuu . Aq cnfdnt kauu syng aq n tkkn buat aq saket tpii smua yg aq pcye , hlang mcmtu je . WHERE AM I GO WRONG ? sum1 hve a solid answer 4 ths ? aftr crying fr nthng , brulahh aq sedar bttr bf only fr a pfct girl . n aq tkkn dpt (smpai bebyle) orng yg syg aq sorng , tkkn saketkn hti aq n stiaa dgn aq smpai bebyle kn . but it's oke , aq mmg suke org buat aq mcmnii . at least aq thu yg aq tk layakk untk sape sape . 1 day u'll leave me So strt frm now aq tkkn mara marahh kw lgi if kw lyn org lain sbb kte dh thu pn , bnde mcmtu msty jdi cume kte tk thu ble . but trust me , i gve u all my words n ilove you . thnx for hurting me . haha meluatt kn ble orng buruk mcm aq ckp mcmnii --' sorry . oke tht's all fr now . mls nk bperasaan smpai ke kutub utara Nnty ble tringt hti mkin tseksa . *haha gedikk bengong n over kn ? :) ckp laaa ap korng nk ckp . well ths is my belog . so aq pnye suke lahh kn kn ? aq pn ade prasaan mcm orng lain jugk . evn aq nii burukk , tp aq pn thu sdeyhh . ingt korng je ke bolee ? :p

No comments:

Post a Comment